Întrebări Frecvente

X

  • Acasa
  • Întrebări Frecvente

1. Acoperiți toate genurile muzicale?

Repertoriul nostru este extrem de vast și pe parcursul evenimentului trecem prin aproape toate genurile muzicale. Ne inspiră pop-rock-ul, rock-ul și funk-ul, dar ne topim după diversitate și ne ducem des și-n alte „zări”. Suntem adaptabili și reușim să facem față provocărilor, mai ales celor muzicale.

2. Aveți echipamente proprii?

Da, toate echipamentele prezente în ofertă sunt ale noastre și toată logistica este gestionata intern. Pentru a răspunde solicitărilor atipice sau care nu se regăsesc în configurația noastră, avem o bază de date de colaboratori de încredere care funcționează la standarde pretabile echipei noastre.

3. D.J.-ul rămâne după ce terminați voi de cântat?

Da, D.J.-ul este gazda muzicală a evenimentului în toate momentele în care trupa nu cântă live. El vine primul la eveniment și rămâne pană la ultima masă de petrecăreți, fără limită de oră.

4. Strângeți sculele imediat după ce terminați de cântat?

Scena, schela de lumini și boxele sunt prezente de la prima la ultima secundă a evenimentului. După ce terminăm de cântat echipa tehnică strange doar instrumentele trupei. Ne place să participăm la evenimente și de multe ori o bună parte din band rămâne cu voi până la finalul petrecerii așa că nu ne grăbim neapărat să plecăm.

5. Cu cât timp înainte este nevoie să veniți la locație?

Echipa tehnică ajunge la locație cu aproximativ 4-5 ore înainte de începerea evenimentului. În funcție de cât de facil este accesul în sala durează aproximativ 3-4 ore pentru că toate echipamentele să fie puse pe poziții și gata de funcționare. Apoi trupa realizează probele de sunet care, în funcție de acustica sălii, durează între 30 și 60 de minute.

6. Puteți să cantați dansul mirilor?

Da și chiar ne place să participăm la deschiderea petrecerii, considerăm că este un moment intim și plin de emoție pe care îl putem construi împreună. Dacă piesa voastră este deja în repertoriul nostru atunci treaba este ca și rezolvată. Dacă piesa nu se regăsește în repertoriul nostru, vă rugăm să ne comunicați atunci când o hotărați și, dacă se potrivește configurației și gusturilor trupei mai avem nevoie doar de timp să o lucrăm.

7. Aveți și muzică populară?

În repertoriu avem muzică populară reorchestrata și adaptată pentru a fi cantată în maniera V.O.X. Prin intermediul colaboratorilor noștri asigurăm și partea de muzică populară autentică.

8. Meniu de masă complet?

În ceea ce privește meniul, pentru noi este ok meniu de staff, mai exact aperitiv și un fel de mâncare principal.

9. Cat costă să vă deplasați? Este nevoie de cazare?

Oferta include transportul în limita a 100 km fața de București. În situația în care evenimentul este la o distanță mai mare de 100 km față de București intervin cheltuielile suplimentare pentru transport, iar peste 200 km cele pentru cazare.

10. Mai sunt alte costuri suplimentare în afară de ofertă?

Oferta include absolut toate costurile necesare pentru realizarea evenimentului. În situația în care evenimentul este la o distanta mai mare de 100 km fata de București, atunci intră în discuție costurile de transport, iar la peste 200 km față de București, cele de cazare.

11. Alți interpreți pot utiliza echipamentele voastre?

Da, punem la dispoziție scena, sunetul și luminile tuturor artiștilor prezenți la eveniment, însa nu și operatorii (sunetist, luminist, etc…). Cel mai bine este să ne puneți în contact cu oricine urcă pe scenă pentru a discuta necesarul tehnic.

12. Ce servicii mai oferiți?

Avem foarte mulți colaboratori care ne oferă servicii de calitate la prețuri avantajoase. Astfel putem să asigurăm o multitudine de servicii, începând de la fum greu și artificii la dansul mirilor, gheața carbonică în pahare și pană la ecran Led în spatele scenei.

13. Cum se procedează pentru rezervarea unei date?

O data este rezervată în momentul în care s-a semnat contractul și s-a realizat plata avansului care de obicei este de 10%.

14. Putem să alegem noi piesele din repertoriu pe care să le cantați?

La baza showurilor noastre stau ore de repetiții, de dezbătut și testat idei și peste o mie de evenimente experiența. La un eveniment privat, unde publicul este foarte divers, preferăm sa ne bazăm pe psihologia de grup mai mult decât pe gusturile personale ale protagoniștilor. Dar este esențial să vă cunoaștem preferințele așa că noi propunem să alegeți din repertoriul nostru piesele pe care nu doriți să le cântăm și pe cele pe care vi le doriți musai. Mai departe bazați-va pe noi!

15. Putem să vă auzim și să vă vedem live la un eveniment?

Desigur, live este cel mai bine să ne ascultați, să ne vedeți și să ne simțiți. Cu drag vă așteptăm la proximul eveniment pentru a ne cunoaște.

16. Putem să ne vedem să discutăm mai multe?

Evident, ne place și dorim să legăm o relație cu persoanele cu care colaborăm, deci obișnuim să bem o cafea pentru a ne cunoaște mai bine până la shot-urile de la petrecere.

17. Cantați și în afara Bucureștiului

Da, avem evenimente și în afara Bucureștiului, chiar și în afara României.

18. Putem alege piese pe care să le pună DJ-ul?

Cu siguranța, DJ-ul nostru este deschis la propuneri și își structurează playlist-ul pentru eveniment în funcție de preferințele și sugestiile voastre. Puteți chiar realiza un playlist în YouTube pe care ulterior să ni-l trimiteți, iar D.J.-ul nostru cu siguranța va ține cont de el.

19. Puteți să anunțați voi momentele importante din eveniment?

Da. D.J.-ul nostru este cel care anunță absolut toate momentele din cadrul evenimentului. În situația în care trupa este pe scenă, atunci vocaliștii noștri, Iuliana și Cornel, sunt cei care moderează momentele. Trebuie doar ca cel care anunța sa fie informat din timp, cât să își poată construi un discurs fluent.

  • Ati fost minunati si se putea observa cu ochiul liber ca ati depus toate eforturile pentru a face din nunta noastra o seara memorabilia despre sa se vorbeasca atat de catre cei mici (copilasii de 5-6 ani) cat si de cei varstnici (parintii si chiar bunicii nostril). Chiar si dupa atata timp inca mai primim laude din partea rudelor, prieteilor si colegilor de serviciu cu privire la prestatia voastra si la eveniment in totalitate. Muzica a fost super bine aleasa, momentele de expunere a seturilor au fost foarte bine gandite, iar modalitatea de a interactiona cu publicul a fost super binevenita.
    Denise & Sergiu
  • O seara magica in care totul a fost perfect! Multumim ca ne-ati ajutat sa le transmitem si invitatilor ce aveam noi in suflet. Cu siguranta cea mai buna trupa Live! Sunteti extraordinari!
    Laura & Constantin
  • Ne-a placut tare mult de voi si de energia pe care ne-ati transmis-o. Implicarea voastra a fost conform asteptarilor noastre. Dumnezeu ne a binecuvantat cu un baietel - la nunta se pare ca era si el prezent. Se va naste in mai cu ajutorul lui Dumnezeu. Sa auzim numai de bine si abia asteptam sa ne revedem. Va imbratisam cu drag oameni frumosi!
    Georgiana & Marius
cog
Thanks!